Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
September 11, 2012
Image Size
2.4 MB
Resolution
720×4700
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
25,102 (3 today)
Favourites
735 (who?)
Comments
114
Downloads
860
×
idol3341 Sonic meme by idolnya idol3341 Sonic meme by idolnya
Yay i finally made this meme :3
Add a Comment:
 
:iconaberrantmecha:
AberrantMecha Featured By Owner Jul 24, 2014
Hey, you're actually not half bad at drawing Eggman! Or at least not in this meme.
Reply
:iconcrystalthecat14:
crystalthecat14 Featured By Owner May 9, 2014  Student Traditional Artist
nah
Reply
:iconsilver2525:
silver2525 Featured By Owner Mar 30, 2014
Oh my god! I hate shadowXMaria! 
I mean there not the same age! There not the same species! And I think of Maria as a mother to shadow since he never had one. But I luv silvaze! :P
Reply
:icondanny-the-hedghog:
Danny-the-Hedghog Featured By Owner Mar 6, 2014
cant believe i can recognize your drawing from youtube X3
Reply
:iconanimorphs5678:
animorphs5678 Featured By Owner Feb 19, 2014  Hobbyist General Artist
My sonic meme:
1.Shadow cause he's the BOSS! ;)

2.Sonic...Just kidding! Rouge and Big the fatty

3. Shadamy & Sonamy

4.Nope

5.HEX NAW XP

6.Sonic Unleashed!!!

7.Shadow, Knuckles, and Amy

8.Rouge, Tails and sometimes Sonic

9.Entire song:Endless Possibilities (AWW YEAH, THAT'S MY JAM)!
Instrumental: Reach for the Stars & Knight of the Wind

10.Sonic isn't my 1st favorite (2nd) but I like him because I LOVE animals. I first found the tv show Sonic X when I was 6 or 7 years old. The first game I played with the character was Mario (ugh) and Sonic at the Winter Olympic Games (Vancouver 2010 baby!!!) :)

11. Nope

12. I don't get it. :p
Reply
:iconangelninjassa:
angelninjaSSA Featured By Owner Sep 25, 2013  Hobbyist Interface Designer
Thats alot of questions... did your friends ask you these q?
Reply
:iconx-toxicpastei-x:
x-ToxicPasteI-x Featured By Owner Sep 14, 2013  Student General Artist
Me: 1-Shadow,Amy and Sonic! X3
       2-Big, I-I mean, whats rong with him, bro!
       3-Shadasha(Shadow and Sasha) and Silvaze
       4-Yep, Sasha The Fox
       5-*hiding shadasha photos* Oh!...m-maybe
       6-Sonic Generations *-*
       7-Shadow, or Amy (they are to ease)
       8-F*cking Eggman
       9-I'm all of me! >:3
       10-He is part of my childhood, he has 100% attitude man!
Reply
:iconx-toxicpastei-x:
x-ToxicPasteI-x Featured By Owner Sep 14, 2013  Student General Artist
11- Nope :)
Reply
:iconzaakthehedgehog:
Zaakthehedgehog Featured By Owner Sep 11, 2013
1) Sonic Sonic Running  y SilverSilver Telekinesis Emoticon 
2)Antoine D'Coolette
3)Silver y blaze  
4)Zaak the hedgehog 
5)para nada
6) Sonic Adventure 2  
7)CHAOFree cheese the chao avatar
 
8) Muchos xd
9)His world by Zebrahead
10) es veloz, sus juegos me encantaron desde los 5 y es un personaje muy cool en muchos sentidos
11) no lo creo

Reply
:iconthegirlartlover:
TheGirlArtLover Featured By Owner Sep 1, 2013  Student General Artist
OMG!!! Shadow colored!! It.. its.. soooo beuatiful!!!!
Reply
:iconthe4thchaosemerald:
the4thchaosemerald Featured By Owner Aug 27, 2013
1. Emerl.
2. Mephiles and Scourge.
3. Sonamy and silvaze.
4. I used to, but then I discovered Sonic RP the legend. (No offense, J10adn)
5. NEVER IN A MILLION YEARS.
6. Sonic heroes or Sonic riders: zero Gravity.
7. I don't draw.
8. I don't draw.
9. His world.
10. Sonic was the first Sega game created.
11. none that I can think of.
12. NO.
Reply
:iconsteiin:
Steiin Featured By Owner Aug 20, 2013

Uhh.. errr.. I don't think you wanna play that.. "Sonic R"

O-O

Reply
:iconraybuggybug:
Raybuggybug Featured By Owner Aug 19, 2013  Hobbyist Artist

1) Amy.... DON'T JUDGEYYYYY! MEEEH!!!!

3) CHRIS THORNDYYYYKE!!! KILL IT KILL IT KILL IT KILLLL IIIIIITTTTT!

3) Shadamy ... Don't be haters XP or you smell!

4) Yush! I have 6!

5) NUUUUUU!!!! That's just weird.. THEY ARE FURRIES!!!!

6) Hmmmm.... I haven't played many... I like Black Knight and Unleashed... NOT CHOOSING!!!!
7) Amy... SEE SHE'S EVEN EASY TO DRAW!!!

8) ... I have a hard time with shadow, egghead, and all of team chaotix...

9) I don't know... I like alot... But right now Shadow's theme is my head.... Freak...

10) FUN!!!!! I love speed! Oh yeah.. I got into sonic on top 10 annoying anime character list, Amy was up there so I said, "LETS WATCH!" XD

11) Can you make Silver a back story or something? Actually, can you make EVERYONE NOT JUST SHADOW A BACKSTORY??

12) I'mma do dis meme later and taggy :3 I have some people in mind :iconevilgrinplz:

Reply
:iconanimorphs5678:
animorphs5678 Featured By Owner Feb 19, 2014  Hobbyist General Artist
Agree with you on Chris. SCREW HIM!

My favorite characters: #1.Shadow
#2.Sonic
#3.Mephiles (don't judge) #4.Silver
#5.Amy & Knuckles

Easy to draw: Shadow ,Amy, Cream, knuckles and blaze (I sometimes get sonic's expression jacked up)
Hard:SONIC! Silver & Rouge
Reply
:iconraybuggybug:
Raybuggybug Featured By Owner Feb 19, 2014  Hobbyist Artist
Yus. That's all I can say. Yus
Reply
:iconthe-blue-blur1:
The-blue-blur1 Featured By Owner Aug 10, 2013  Student Artist
It's awesome 
Reply
:iconfanfenfelix:
fanfenfelix Featured By Owner Aug 7, 2013  Student
1: Silver :D (Big Grin) 
2: Sally,sorry sally fans
3: SilvazeLove
4: Yes
5: Yes
6: Sonic Generations 
7: Amy
8: Vector
9: Escape from the city
10: I dont were so obsesioned whit Sonic but later I start lovin him and wen I buy a game of Sonic I start to love him more and more!!!!
11: Nope
12: I don´t wanna:) (Smile) 
Reply
:iconmephilesd3mon:
MephilesD3mon Featured By Owner Jul 22, 2013
1. Sonic Shadow and Silver
2. Chris Thorndyke
3. Silvaze
4. No
5. No
6. Sonic Unleashed
7. Silver
8. Mephiles
9. His World (All versions)
10. SA1 was my first console  videogame
11. Nah..
12. huh?
Reply
:iconart-viewer-fan:
Art-Viewer-Fan Featured By Owner Jun 25, 2013
1- actually i have 2 silver and shadow ^^
2- scrouge. I hate him hes a b**ch >:D
3- Silvaze <3 and Sonamy <3
4- Nah
5- nope
6- sonic adventure 2
7- none i can't draw :)
8- none i can't draw :)
9- nope
10- I like the caracters and i think the couples are cute too, and classic sonic is also very cute I3 :33333
11- hummmmm no?
12- i dun wanna :D
Reply
:iconshadowperla2013:
shadowperla2013 Featured By Owner Jun 18, 2013
Sonic clasico es muy cute ^w^
Good meme lol
Reply
:iconthepeaceluffer:
ThePeaceluffer Featured By Owner Jun 12, 2013  Hobbyist Writer
Wait... I did this again didn't I....
Reply
:iconthepeaceluffer:
ThePeaceluffer Featured By Owner Jun 12, 2013  Hobbyist Writer
1. Shadow and Amy
2. Scourge and Sally
3. SHADAMY!!!!
4. No, maybe in the future.
5. WTF NO! (CUZ I WORK AT THE MUFFIN FACTORY!!!)
6. Sonic & All Stars Racing Transformed (for Wii-U)
7. I don't draw.
8. See 7
9. I am All (Atlest that's some music)
10. I don't know. I loved the games because of the awesome graphics and stories. The Graphics almost only count for the Wii games. I also liked Sonic a lot, then I loved Sonamy. And not much later I found Shadamy and it made total sence :D
11. :iconwhyyounoplz: Y U NO MAKE SHADAMY!!!
12. NO
Reply
:iconraybuggybug:
Raybuggybug Featured By Owner Aug 19, 2013  Hobbyist Artist
I love your question! Why didn't I ask that? XD
Reply
:iconthepeaceluffer:
ThePeaceluffer Featured By Owner Aug 21, 2013  Hobbyist Writer
Because you didn't :iconitsmagicplz:
Reply
:iconraybuggybug:
Raybuggybug Featured By Owner Aug 21, 2013  Hobbyist Artist
XD Lawl!
Reply
:iconpauline1321999:
Pauline1321999 Featured By Owner Jun 1, 2013  Hobbyist
awesome meme... :la:
but I have a question... what a programm did you use?
(sorry for my English) ^^;
Reply
:iconprincess-cream:
princess-cream Featured By Owner May 31, 2013
classic sonic is sooo cute
Reply
:iconsonicwarriors7:
sonicwarriors7 Featured By Owner May 25, 2013  Student Digital Artist
1. Shard and Sonic.
2. I really don't have one.
3. I support too many.
4. I have too many to name.
5. No
6. Mario and Sonic at the Winter Olympics
7. Amy Rose
8. Characters that have a large body (Vector, Storm, Eggman,ect.)
9. Dreams of absolution.
10. He's really was like my hero when I was younger. (first game was Sonic Heroes)
11. I don't know how ;3
Reply
:iconzianyavampirehedge:
Zianyavampirehedge Featured By Owner May 24, 2013
1-sonic y Amy
2-big
3-sonamy, knuxouge y silvaze
4-siiii jeje
5-chiiiiii <3
6-sonic y el caballero obscuro
7-Amy
8-Vector T^T
9-knight of The wind
10-pues yo adoro a los erizos, pero antes me gustaba Mario (que raras épocas) y quería saber quien era su enemigo además de bowser y vi a sonic, investigue sobre el y me encanto mucho porque al igual que el me encanta el azul y la velocidad
11-no creo que nada...
12-no quelo jeje ^^
Reply
:iconbiskuit777:
Biskuit777 Featured By Owner May 17, 2013  Student Traditional Artist
speaks the truth, who is a fan of Big?
Reply
:iconzorovyle:
Zorovyle Featured By Owner May 17, 2013  Hobbyist Artist
Cute! ;3
Reply
:icondoyouloveme99:
Doyouloveme99 Featured By Owner May 15, 2013  Student Artist
sonic,amy
big,chris,knux
SONAMY!(awww :3),silvaze,shadria
melina the hedgehog
sonic!(awwww!)
sonic generation,sonic riders
amy,cream
chao,eggman,vector,shadow
nop(sorry!)
cuz he is just adroabale and sooooooooooooooooooooo cute!
make more cartoon about sonic!moreeeeeeeeeeeeeeee
yeah i dont want! XD
bye
Reply
:iconfireninjastar:
Fireninjastar Featured By Owner May 8, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Your first game was Sonic R? You poor soul.
Reply
:iconshenzi203:
Shenzi203 Featured By Owner Apr 26, 2013
1: Knuckles y Shadow.
2: Big and frogy.
3: Knuckles X Rouge and shadowxsilverinsecret <:D
4: tengo muchos personajes (no se escribirlo en ingles xD)
5: Si, pero no lo admitire... Ña, empieza con K...
6: Sonic Adventure 2 ♥
7: Tails :D
8: Vector y Chao (si, las criaturitas que vuelan)
9: I AM ALL OF ME!!!!!!!!!!!!!!!!
Que bueno que esta este dibujo :D
Reply
:iconsashel506:
Sashel506 Featured By Owner Apr 13, 2013  Hobbyist Traditional Artist
1:shadow
2:big and chris
3:shadamy and silvaze
4:Sachel the Hedgehog
5:DON'T ASK!
6:Sonic Generations
7:Shadow,Sonic and Knuckles
8:Tails(surprissingly),E-123 and Big
9:Escape from the City,What i'm made of,Shadow,silver,and Sonic's themes,etc!
10:I dunno!I guess cause it's awesome!
11:Nope!
12:doh wanna.....
Reply
:iconpinkbunnygirl11:
pinkbunnygirl11 Featured By Owner Mar 27, 2013  Hobbyist General Artist
Love it, hope you make more of these "memes" soon :)
Reply
:iconyotzinnya:
YotzinNya Featured By Owner Mar 17, 2013
Cool!!!
Reply
:iconsonicanddannyrule:
SONICANDDANNYRULE Featured By Owner Mar 11, 2013  Hobbyist Artist
Awesome! !!!
Reply
:iconsonic2648xdxd:
sonic2648XDXD Featured By Owner Feb 27, 2013  Hobbyist Digital Artist
mi personaje favorito es sonic, y mi primer juego que jugue de sonic fue sonic unleashed, :D
Reply
:icontummmywars123:
tummmywars123 Featured By Owner Feb 23, 2013  Hobbyist General Artist
my fav sonic chr is fleetway super sonic and my frist game was sonic 06 i did know at that time ^_____^
Reply
:iconpurplecomet5:
PurpleComet5 Featured By Owner Feb 21, 2013  Student
1. Shadow [link]
2. Christopher Thorndyke [link]
3. Silvaze
4. Not really
5. No
6. Sonic Generations
7. Shadow
8. Sonic?
9. I am... all of me, Dreams of an Absolution, Escape from the City, Reach for the Stars
10. I don´t know [link]
11. Nope
12. I don´t wanna...
Reply
:iconthepeaceluffer:
ThePeaceluffer Featured By Owner Feb 20, 2013  Hobbyist Writer
1. Amy and Shadow (can't choose)
2. I guess Big too (he fails ( but froggy is awesome :3 ))
3. :squee: SHADAMY :squee: (I'm addicted...)
4. Nope and I don't want to make one since I don't draw
5. Like it's your bussiness!!! (No I don't)
6. Sonic Raiders/Sonic Unleashed
7. I don't draw
8. See 7. :|
9. I am... all of me (Shadow's theme song :3 )
10. I don't know. I just like it. Probably because of his epic adventures and his amazing friends.
11. WHY NO SHADAMY!!!
12. Don't wanna
Reply
:iconcommandershadow:
commandershadow Featured By Owner Jan 30, 2013
Well...
1.Shadow
2.uuuuuuuuuhhhhhh big I guess
3.please dont ask X(
4.yep
5.obviously no
6.well adventure like sonic games:sonic 06,sonic adventure 1 and 2,shadow the hedgehog
7.Shadow and Chaos 0
8.geez wellllll E-123
9.great question the chosen one
10.well my first game was sonic adventure 2 I liked it cuz shadow's story was pretty interesting and sad. And thats it
11.no
12.no one
Reply
:iconemeraldthebatequidna:
EmeraldTheBatEquidna Featured By Owner Jan 7, 2013  Hobbyist Digital Artist
this is mine :flirty: [link]
Reply
:iconamyrose1710:
amyrose1710 Featured By Owner Jan 1, 2013  Student Traditional Artist
This is awesome! You should do more of these XD
Reply
:iconshadowfan785:
shadowfan785 Featured By Owner Dec 27, 2012  Student Digital Artist
1. shadow,maria,tails,silver,blaze,sonic
2. big (i guess O_O")
3. sonic x amy, shadow x maria,silver x blaze, tails x cream
4. no
5. yes (shadow) yay >.<
6. sonic colors,sonic generations,sonic unleashed,sonic and the black knight, sonic riders
7. shadow,amy,maria,sonic,silver,blaze,tails,cream,rouge,knuckles
8 . team chaotix and dr.eggman
9 . his world,reach for the stars,sonic x theme song,they call me sonic
10 . because i like to play game but sonic is the one game i like
11 . nothing
12. no
Reply
:iconocurrencia:
Ocurrencia Featured By Owner Dec 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
¿para que es el sonic meme? ¿uno puede hacerlo ? :/ T-T
Reply
:iconannamiux3:
AnnamiuX3 Featured By Owner Nov 10, 2012  Student Digital Artist
Esta dificil la pregunta de las parejas *-*
Reply
:iconagurouge:
agurouge Featured By Owner Nov 6, 2012  Student General Artist
no entendi
Reply
:icon23gmiharu:
23gmiharu Featured By Owner Oct 29, 2012  Hobbyist General Artist
o yeah when sonic turns in super sonic y a super shadow tambien.
Reply
Add a Comment: